poniedziałek, 17 października 2016

Ebook "Jak reklamować swoją firmę, produkt, usługę."




Ebook możesz pobrać TUTAJ

Większość neo-przedsiębiorców, rozpoczynając swoją działalność, skupia się w pierwszej kolejności na swoim projekcie oraz produkcie. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ, aby zacząć jakąkolwiek działalność musisz najpierw rozpoznać dokładnie rynek, na którym będziesz działał, musisz wybrać niszę, w której masz coś do powiedzenia i zaoferowania oraz wybrać produkt, na który istnieje realne zapotrzebowanie. Każdy z tych etapów wymaga oddzielnego artykułu.

Kiedy to wszystko jest już gotowe, spotkasz się z największym problemem: jak rozreklamować swoją firmę lub przedsięwzięcie z często bardzo ograniczonym budżetem.


Jeżeli wcześniej nie przygotowałeś dobrego biznes planu dla swojego projektu oraz jego promocji, na myśl przychodzą najpierw klasyczne idee reklamy, ale zazwyczaj mało skuteczne.
·         Odwołujesz się do swoich relacji i kontaktów, ale po jakimś czasie źródełko zaczyna wysychać.

·         Dystrybuujesz ulotki, jednak prawda jest taka, że otrzymasz odpowiedź w skali
1 / 1000.

·         Możesz próbować reklamy Google Adwords, ale inni już tam są obecni, a poza tym wiąże się to już z konkretnymi nakładami finansowymi przy dosyć niskiej konwersji.

·         Podobnie jest z mediami społecznościowymi. Najbardziej skuteczna dzisiaj forma reklamy ale musisz posiadać nakłady finansowe oraz dobrze znać temat przygotowania właściwych kampanii reklamowych.

·         Możesz próbować tworzyć relacje oparte na partenariacie z innymi podmiotami działającymi w twojej branży, ale wymaga to dłuższego czasu i na początku nie przynosi powalających rezultatów, tym bardziej, że nasza mentalność nie sprzyja takim działaniom…

·         Aby dać się poznać innym i zdobyć kredyt zaufania Twoich klientów, musisz utrzymywać z nimi stałe relacje, oferując im nie tylko Twój „idealny” produkt, ale również coś więcej, tzw. „wartość dodaną”: porady, instrukcje, prezentacje, bonusy, darmowe testowanie… Doskonale do podtrzymywania relacji nadaje się dobrze prowadzona strona internetowa, blog czy fanpage na portalach internetowych. Wszystko to jednak wymaga czasu i dużego nakładu pracy.

Ryzykujesz tym, że bardzo szybko możesz się zniechęcić uzyskanymi rezultatami:
·         Słaby zwrot poniesionych kosztów reklamy.
·         Długi czas oczekiwania na rezultaty.

Znajdziesz się w pewnym punkcie, gdzie wykorzystałeś kilka narzędzi ale bez kompleksowego planu, więc z miernymi rezultatami.


            Celem tego ebooka jest przedstawienie Ci bardzo prostych, praktycznych i przede wszystkim tanich porad: jak rozreklamować twoją firmę, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz.

Podane tutaj przykłady mogą czasami wydawać Ci się archaiczne i w dobie Social Media mało popularne, ale doświadczenie zaobserwowane w krajach zachodnich pokazuje, że nadal pozostają one na topie, a co ważniejsze, wciąż są bardzo skuteczne. 

Ebook możesz pobrać TUTAJ

Jeżeli ebook wyda Ci się być przydatnym, wróć na tę stronę i zostaw swój komentarz. Możesz podzielić się nim również z Twoimi znajomymi, może będzie dla kogoś źródłem inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)