Ebook możesz pobrać TUTAJ
Większość neo-przedsiębiorców,
rozpoczynając swoją działalność, skupia się w pierwszej kolejności na swoim
projekcie oraz produkcie. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ, aby zacząć
jakąkolwiek działalność musisz najpierw rozpoznać dokładnie rynek, na którym
będziesz działał, musisz wybrać niszę, w której masz coś do powiedzenia i
zaoferowania oraz wybrać produkt, na który istnieje realne zapotrzebowanie.
Każdy z tych etapów wymaga oddzielnego artykułu.
Kiedy to wszystko jest już gotowe,
spotkasz się z największym problemem: jak rozreklamować swoją firmę lub
przedsięwzięcie z często bardzo ograniczonym budżetem.
Jeżeli wcześniej nie przygotowałeś
dobrego biznes planu dla swojego projektu oraz jego promocji, na myśl
przychodzą najpierw klasyczne idee reklamy, ale zazwyczaj mało skuteczne.
·
Odwołujesz
się do swoich relacji i kontaktów, ale po jakimś czasie źródełko zaczyna
wysychać.
·
Dystrybuujesz
ulotki, jednak prawda jest taka, że otrzymasz odpowiedź w skali
1 /
1000.
·
Możesz
próbować reklamy Google Adwords, ale inni już tam są obecni, a poza tym wiąże
się to już z konkretnymi nakładami finansowymi przy dosyć niskiej konwersji.
·
Podobnie
jest z mediami społecznościowymi. Najbardziej skuteczna dzisiaj forma reklamy
ale musisz posiadać nakłady finansowe oraz dobrze znać temat przygotowania
właściwych kampanii reklamowych.
·
Możesz
próbować tworzyć relacje oparte na partenariacie z innymi podmiotami
działającymi w twojej branży, ale wymaga to dłuższego czasu i na początku nie
przynosi powalających rezultatów, tym bardziej, że nasza mentalność nie sprzyja
takim działaniom…
·
Aby
dać się poznać innym i zdobyć kredyt zaufania Twoich klientów, musisz
utrzymywać z nimi stałe relacje, oferując im nie tylko Twój „idealny” produkt,
ale również coś więcej, tzw. „wartość dodaną”: porady, instrukcje, prezentacje,
bonusy, darmowe testowanie… Doskonale do podtrzymywania relacji nadaje się
dobrze prowadzona strona internetowa, blog czy fanpage na portalach
internetowych. Wszystko to jednak wymaga czasu i dużego nakładu pracy.
Ryzykujesz tym, że bardzo szybko
możesz się zniechęcić uzyskanymi rezultatami:
·
Słaby
zwrot poniesionych kosztów reklamy.
·
Długi
czas oczekiwania na rezultaty.
Znajdziesz się w pewnym punkcie, gdzie wykorzystałeś
kilka narzędzi ale bez kompleksowego planu, więc z miernymi rezultatami.
Celem tego ebooka jest
przedstawienie Ci bardzo prostych, praktycznych i przede wszystkim tanich porad:
jak rozreklamować twoją firmę, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz.
Podane tutaj przykłady mogą czasami
wydawać Ci się archaiczne i w dobie Social Media mało popularne, ale
doświadczenie zaobserwowane w krajach zachodnich pokazuje, że nadal pozostają
one na topie, a co ważniejsze, wciąż są bardzo skuteczne.
Ebook możesz pobrać TUTAJ
Jeżeli ebook wyda Ci się być przydatnym, wróć na tę stronę i zostaw swój komentarz. Możesz podzielić się nim również z Twoimi znajomymi, może będzie dla kogoś źródłem inspiracji.
Jeżeli ebook wyda Ci się być przydatnym, wróć na tę stronę i zostaw swój komentarz. Możesz podzielić się nim również z Twoimi znajomymi, może będzie dla kogoś źródłem inspiracji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)