sobota, 2 października 2021

Jak zbudować zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, blogu...

 



 

Czy można osiągnąć niezależność finansową nawet przy małej społeczności?

 

Odpowiedź brzmi: tak... Ale...

 

Jeśli i tylko jeśli ta publiczność jest zaangażowana.

 

W tym wpisie dam Ci kilka wskazówek od znanych Influencerów.

 

Cel: pomóc Ci zbudować zaangażowaną publiczność.

 

 

Wskazówka 1: Bądź prawdziwy, mów prawdę, prowokuj emocje, stosuj storytelling.

 

Użytkownicy Internetu są poddawane tak wielu reklamom w ciągu dnia, że nie zwrócą uwagi na to, co mówisz, jeśli Twoja publikacja będzie wyglądała tak, jak wszystkie inne!

 

Aby stworzyć zaangażowaną publiczność, nie masz wyboru! Musisz dać z siebie wszystko, mówić o sobie, swojej drodze, trudnościach i zwycięstwach. Ludzie wolą autentyczność od przereklamowanych historii.

 

Wskazówka 2: Nieustannie podsycaj ogień, komunikuj się regularnie ze swoją społecznością na portalach społecznościowych lub przez e-mail.

 

Regularność! To słowo klucz w wyścigu o zaangażowaną publiczność. Jeśli chcesz, aby ludzie za Tobą podążali, musisz dostarczać im treści, dawać im wartość, zabiegać o nich regularnie.

 

Wskazówka 3: Pomóż, zanim sprzedasz.

 

Największym błędem byłoby wejście w butach w czyjąś przestrzeń i rozpoczęcie rozmowy o sprzedaży, zanim dostarczysz wartość.

 

Społeczność buduje się na trosce i  pomocy jej członkom, wartości, którą wnosisz w życie ludzi. Jest to jedyny sposób na stworzenie prawdziwej więzi zaufania pomiędzy Tobą a Twoją społecznością.

 

Wskazówka 4: Nie zapominaj, że przed Tobą są ludzie, nawet jeśli jesteś w Internecie.

 

Ta wskazówka 4 jest kontynuacją wskazówki 3. Tak, jesteśmy w wirtualnym świecie, tak, relacje w Internecie mają tendencję do bycia bezosobowymi. Ale możesz coś zmienić.

 

Za kontem na Facebooku kryje się prawdziwa osoba z prawdziwym życiem i prawdziwym projektem zawodowym, zainteresuj się nimi.

 

Wskazówka 5: Twórz treści z myślą o swoim celu.

 

Tworząc treści, musisz zadać sobie 2 zasadnicze pytania:

Dla kogo?

Dlaczego?

 


Jeśli nie podejmiesz tego wysiłku wcześniej, Twoje treści nie przyniosą Ci żadnych rezultatów.

Zastosuj te proste wskazówki, a szybko zbudujesz wysoce zaangażowaną publiczność!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)