Czy można osiągnąć niezależność finansową nawet przy małej
społeczności?
Odpowiedź brzmi: tak... Ale...
Jeśli i tylko jeśli ta publiczność jest zaangażowana.
W tym wpisie dam Ci kilka wskazówek od znanych Influencerów.
Cel: pomóc Ci zbudować zaangażowaną publiczność.
Wskazówka 1: Bądź prawdziwy, mów prawdę, prowokuj
emocje, stosuj storytelling.
Użytkownicy Internetu są poddawane tak wielu reklamom w
ciągu dnia, że nie zwrócą uwagi na to, co mówisz, jeśli Twoja publikacja będzie
wyglądała tak, jak wszystkie inne!
Aby stworzyć zaangażowaną publiczność, nie masz wyboru!
Musisz dać z siebie wszystko, mówić o sobie, swojej drodze, trudnościach i
zwycięstwach. Ludzie wolą autentyczność od przereklamowanych historii.
Wskazówka 2: Nieustannie podsycaj ogień, komunikuj
się regularnie ze swoją społecznością na portalach społecznościowych lub przez
e-mail.
Regularność! To słowo klucz w wyścigu o zaangażowaną
publiczność. Jeśli chcesz, aby ludzie za Tobą podążali, musisz dostarczać im
treści, dawać im wartość, zabiegać o nich regularnie.
Wskazówka 3: Pomóż, zanim sprzedasz.
Największym błędem byłoby wejście w butach w czyjąś
przestrzeń i rozpoczęcie rozmowy o sprzedaży, zanim dostarczysz wartość.
Społeczność buduje się na trosce i pomocy jej członkom, wartości, którą wnosisz w
życie ludzi. Jest to jedyny sposób na stworzenie prawdziwej więzi zaufania
pomiędzy Tobą a Twoją społecznością.
Wskazówka 4: Nie zapominaj, że przed Tobą są ludzie,
nawet jeśli jesteś w Internecie.
Ta wskazówka 4 jest kontynuacją wskazówki 3. Tak, jesteśmy w
wirtualnym świecie, tak, relacje w Internecie mają tendencję do bycia
bezosobowymi. Ale możesz coś zmienić.
Za kontem na Facebooku kryje się prawdziwa osoba z
prawdziwym życiem i prawdziwym projektem zawodowym, zainteresuj się nimi.
Wskazówka 5: Twórz treści z myślą o swoim celu.
Tworząc treści, musisz zadać sobie 2 zasadnicze pytania:
Dla kogo?
Dlaczego?
Jeśli nie podejmiesz tego wysiłku wcześniej, Twoje treści
nie przyniosą Ci żadnych rezultatów.
Zastosuj te proste wskazówki, a szybko zbudujesz wysoce
zaangażowaną publiczność!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)