1. Psychika
Podstawowym
filarem sukcesu jest psychika. Stanowi ona umysłowy aspekt tej gry. Obejmuje
zasadnicze umiejętności dobrych sprzedawców, lecz jest równie ważna we
wszystkich dziedzinach. Nie będziesz w stanie osiągnąć swoich celów, dopóki nie
uwierzysz, że możesz je osiągnąć. Wszystkie najlepsze techniki i narzędzia nie
zdadzą ci się na wiele, jeżeli najpierw nie uwierzysz w siebie. Niestety
większość ludzi, których znamy,
zazwyczaj podcina nam skrzydła. Kiedy mówimy im o naszych marzeniach i celach, które
chcemy osiągnąć w życiu, często nas zniechęcają.
Jeżeli
masz właściwą psychikę, wówczas wiesz, dokąd idziesz i co chcesz osiągnąć, a to
co mówią inni, nie ma żadnego znaczenia. Mieć właściwą psychikę oznacza
wiedzieć, czego się chce i posiadać plan zdobycia tej rzeczy. Jeżeli twoja
psychika jest właściwie ukształtowana, wówczas zawsze będziesz podążał za swoim
sercem.
2. Wytrwałość
Wytrwałość
jest jednym z głównych czynników umożliwiających ludziom odniesienie sukcesu w
życiu. Jest ona także siłą napędową, która tłumaczy, dlaczego niektórzy ludzie
są bogaci. Ich sukces nie powstał dzięki pomocy finansowej czy wykształceniu.
Swoje osiągnięcia zawdzięczają oni wytrwałości.
Większość
transakcji sprzedaży zostaje sfinalizowana po piątej próbie. Nigdy więc nie
pozwól, by przeszkody życiowe zasłoniły ci twoje cele.
3. Rozwój osobisty
Wszyscy
najlepsi przedsiębiorcy posiadają program rozwoju osobistego. Istnieje
bezpośredni związek pomiędzy twoim programem rozwoju osobistego a twoimi
osiągnięciami. Brian Tracy, specjalista od sukcesu osobistego, mówi: „Jeżeli
potrafisz się zmobilizować, by czytać przez 30 minut każdego dnia, wkrótce podwoisz
swój roczny dochód.” – I wiem z własnego doświadczenia, że ta technika działa!
W
większości domów wartych więcej niż ćwierć miliona dolarów znajduje się
biblioteka. Badania jednoznacznie dowodzą, że osoby uczące się i rozwijające
każdego dnia są bardziej optymistycznie nastawione do życia. Mają więcej
entuzjazmu względem celu, do którego zmierzają, i tego, co zamierzają osiągnąć.
Ludzie,
którzy się nie uczą i nie rozwijają każdego dnia, tracą pozytywne nastawienie,
stają się pesymistami i ogarniają ich wątpliwości wobec nich samych i ich
przyszłości. Przekształć swój samochód w mobilny uniwersytet, słuchając
motywujących nagrań. Kiedy jesteś w domu, wyłącz telewizor i poczytaj książkę.
Wiedzę możemy zdobywać na dwa sposoby: możemy się uczyć metodą prób i błędów,
starając się samemu dojść do pewnych rzeczy, bądź też uczyć się od kogoś, kto
zdobył tę wiedzę już wcześniej. Ktoś już opracował wszystko, co potrzebujesz
wiedzieć na temat życia, i napisał o tym książkę, nagrał to na płytę lub
opublikował w sieci.
Zatem
zainwestuj w swoją przyszłość inwestując w siebie.
4. Pasja
Bardziej
niż cokolwiek innego, pasja pozwoli ci pozyskać serca i umysły twoich potencjalnych
klientów. Czy sprzedajesz swój produkt lub usługę z pasją i głębokim
wewnętrznym przekonaniem? Kochamy ludzi, którzy są pełni entuzjazmu, pasji i
życia. Jeżeli jesteś ogarnięty pasją na punkcie jakiejś rzeczy, wówczas jesteś
nią podekscytowany, przepełnia cię zapał i chcesz podzielić się nią z całym
światem. Bardzo chcesz przekonać do swojej sprawy tak wielu ludzi, jak to tylko
możliwe.
Już
sama pasja wystarcza do skutecznego wpływania na opinie innych i spowodowania,
by wybrali twój produkt lub usługę. Źródłem pasji jest połączenie wiary,
entuzjazmu i emocji. Spróbuj odnaleźć pasję dla swojego produktu i radość z
pomagania innym, by mogli czerpać z niego zadowolenie.
5. Perswazja
Poświęć
trochę czasu każdego dnia na poznawanie i doskonalenie niezliczonych technik
perswazji i wywierania wpływu. Podstawowym przesłaniem sztuki wywierania wpływu
na ludzi jest osiąganie wszystkiego wtedy, kiedy tego potrzebujesz, oraz
jednoczesne zdobywanie w tym procesie przyjaciół i pomaganie ludziom, by mogli
z radością robić to, czego od nich oczekujesz. Pomiędzy prezentacją a perswazją
istnieje wielka różnica. Każdy potrafi wykrztusić z siebie listę cech i
korzyści, zachwalając swój produkt lub usługę i wciskając je ludziom.
Stosując
sztukę wywierania wpływu na ludzi przyciągasz ich do siebie, zdobywając w ten
sposób więcej klientów oraz zwiększając sprzedaż Podstawą jest takie nawiązanie
relacji z klientem, aby to on sam prosił cię o twój produkt lub usługę i stał
się twoim przyjacielem na całe życie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)