sobota, 23 maja 2015

5 filarów twojego sukcesu w życiu wg Kurta W. Mortensena





1. Psychika

Podstawowym filarem sukcesu jest psychika. Stanowi ona umysłowy aspekt tej gry. Obejmuje zasadnicze umiejętności dobrych sprzedawców, lecz jest równie ważna we wszystkich dziedzinach. Nie będziesz w stanie osiągnąć swoich celów, dopóki nie uwierzysz, że możesz je osiągnąć. Wszystkie najlepsze techniki i narzędzia nie zdadzą ci się na wiele, jeżeli najpierw nie uwierzysz w siebie. Niestety większość ludzi, których  znamy, zazwyczaj podcina nam skrzydła. Kiedy mówimy im o naszych marzeniach i celach, które chcemy osiągnąć w życiu, często nas zniechęcają.


Jeżeli masz właściwą psychikę, wówczas wiesz, dokąd idziesz i co chcesz osiągnąć, a to co mówią inni, nie ma żadnego znaczenia. Mieć właściwą psychikę oznacza wiedzieć, czego się chce i posiadać plan zdobycia tej rzeczy. Jeżeli twoja psychika jest właściwie ukształtowana, wówczas zawsze będziesz podążał za swoim sercem.

2. Wytrwałość

Wytrwałość jest jednym z głównych czynników umożliwiających ludziom odniesienie sukcesu w życiu. Jest ona także siłą napędową, która tłumaczy, dlaczego niektórzy ludzie są bogaci. Ich sukces nie powstał dzięki pomocy finansowej czy wykształceniu. Swoje osiągnięcia zawdzięczają oni wytrwałości.
Większość transakcji sprzedaży zostaje sfinalizowana po piątej próbie. Nigdy więc nie pozwól, by przeszkody życiowe zasłoniły ci twoje cele.

3. Rozwój osobisty

Wszyscy najlepsi przedsiębiorcy posiadają program rozwoju osobistego. Istnieje bezpośredni związek pomiędzy twoim programem rozwoju osobistego a twoimi osiągnięciami. Brian Tracy, specjalista od sukcesu osobistego, mówi: „Jeżeli potrafisz się zmobilizować, by czytać przez 30 minut każdego dnia, wkrótce podwoisz swój roczny dochód.” – I wiem z własnego doświadczenia, że ta technika działa!

W większości domów wartych więcej niż ćwierć miliona dolarów znajduje się biblioteka. Badania jednoznacznie dowodzą, że osoby uczące się i rozwijające każdego dnia są bardziej optymistycznie nastawione do życia. Mają więcej entuzjazmu względem celu, do którego zmierzają, i tego, co zamierzają osiągnąć.

Ludzie, którzy się nie uczą i nie rozwijają każdego dnia, tracą pozytywne nastawienie, stają się pesymistami i ogarniają ich wątpliwości wobec nich samych i ich przyszłości. Przekształć swój samochód w mobilny uniwersytet, słuchając motywujących nagrań. Kiedy jesteś w domu, wyłącz telewizor i poczytaj książkę. Wiedzę możemy zdobywać na dwa sposoby: możemy się uczyć metodą prób i błędów, starając się samemu dojść do pewnych rzeczy, bądź też uczyć się od kogoś, kto zdobył tę wiedzę już wcześniej. Ktoś już opracował wszystko, co potrzebujesz wiedzieć na temat życia, i napisał o tym książkę, nagrał to na płytę lub opublikował w sieci.

Zatem zainwestuj w swoją przyszłość inwestując w siebie.

4. Pasja

Bardziej niż cokolwiek innego, pasja pozwoli ci pozyskać serca i umysły twoich potencjalnych klientów. Czy sprzedajesz swój produkt lub usługę z pasją i głębokim wewnętrznym przekonaniem? Kochamy ludzi, którzy są pełni entuzjazmu, pasji i życia. Jeżeli jesteś ogarnięty pasją na punkcie jakiejś rzeczy, wówczas jesteś nią podekscytowany, przepełnia cię zapał i chcesz podzielić się nią z całym światem. Bardzo chcesz przekonać do swojej sprawy tak wielu ludzi, jak to tylko możliwe.

Już sama pasja wystarcza do skutecznego wpływania na opinie innych i spowodowania, by wybrali twój produkt lub usługę. Źródłem pasji jest połączenie wiary, entuzjazmu i emocji. Spróbuj odnaleźć pasję dla swojego produktu i radość z pomagania innym, by mogli czerpać z niego zadowolenie.

5. Perswazja

Poświęć trochę czasu każdego dnia na poznawanie i doskonalenie niezliczonych technik perswazji i wywierania wpływu. Podstawowym przesłaniem sztuki wywierania wpływu na ludzi jest osiąganie wszystkiego wtedy, kiedy tego potrzebujesz, oraz jednoczesne zdobywanie w tym procesie przyjaciół i pomaganie ludziom, by mogli z radością robić to, czego od nich oczekujesz. Pomiędzy prezentacją a perswazją istnieje wielka różnica. Każdy potrafi wykrztusić z siebie listę cech i korzyści, zachwalając swój produkt lub usługę i wciskając je ludziom.


Stosując sztukę wywierania wpływu na ludzi przyciągasz ich do siebie, zdobywając w ten sposób więcej klientów oraz zwiększając sprzedaż Podstawą jest takie nawiązanie relacji z klientem, aby to on sam prosił cię o twój produkt lub usługę i stał się twoim przyjacielem na całe życie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli spodobał Ci się post, udostępnij go innym. Dziękuję :-)